Lifecycle-markedsføring


Lifecycle-markedsføring

Nyhedsbreve per email er en fantastisk måde at kommunikere jeres sidste nye budskaber eller tilbud på. Men der er et stort problem med mange emailmarkedsføringsprogrammer: Nye abonnenter modtager kun nye emails i stedet for den information, de behøver eller efterspørger. Men Webpower skiller sig ud. Vores markedsføringsløsning giver jer mulighed for at tilrettelægge lifecycle-kampagner – også kendt som Drip-kampagner


Lifecycle-markedsføring

Med Webpower Drip-kampagner kan du sende information, der interesserer den enkelte abonnent i det øjeblik, de behøver det allermest. Ekstra bonus: Det sparer dig for tid!

På et hvilket som helst tidspunkt kan en abonnent eller et prospekt befinde sig på hver deres stadie af interesse for dit produkt.

Benyt Webpower til at skræddersy emails til særlige målgrupper, mens du får alle, der læser den til at bevæge sig mod det endelige mål: At købe det du har at tilbyde.


FrieslandCampina

FrieslandCampina leverer mejeriprodukter til millioner af mennesker verden over. I 2012 forsøgte virksomheden at engagere forskellige målgrupper på et personligt plan.

De ville opnå dette ved at tilbyde råd om en sund diæt til gravide kvinder. Derefter tilbød de forskellig information til mødre med spædbørn og børn under 2 år.

Snart derefter begyndte Friso at engagere endnu mere specifikke publikummer. De gjorde dette ved at segmentere kunder ud fra det antal uger deres abonnenter havde været gravide og sidenhen; alderen på deres børn.

Resultatet? Skræddersyet kommunikation, større kundeengagement og en 30 % stigning i ROI.

Lifecycle-markedsføring


Du får hvad du ser!

Vi vil gerne vise dig vores produkt.